در شبکه های اجتماعی هوادار ما باشید
صفحه اصلی تالار گفتمان آرشیو عضویت ورود نقشه سایت خوراک تماس با ما طراح قالب مترجم قالب
بلوک راست
آرشیو
  • 1398
  • 1397
  • لینک های دوستان
    بلوک راست
    فیکس
    بلوک وسط

    دانلود آهنگ kiki

    41 بازدید یکشنبه 06 آبان 1397
    لایک: نتیجــــه : 0 امتیــــاز توســـط 0 نفـــر ، مجمـــوع امتیــــاز : 0

    دانلود آهنگ kiki

    دانلود آهنگ جدید Drake به نام In My Feelings

    Download New Music Drake In My Feelings

    به همراه متن آهنگ

    متن آهنگ in my feelings از drake
    Kiki do you love me Are you riding Say youll never ever leave from beside me Cause I want ya and I need ya
    And Im down for you always Kb do you love me Are you riding Say youll never ever leave from beside me
    Cause I want ya and I need ya And Im down for you always
    Look the new me is really still the real me I swear you gotta feel me before they try and kill me
    They gotta make some choices they runnin out of options
    Cause Ive been goin off and they dont know when its stoppin
    And when you get to toppin I see that youve been learnin
    And when I take you shoppin you spend it like you earned it
    And when you popped off on your ex he deserved it
    I thought you were the one from the jump that confirmed it
    Trapmoneybenny I buy you champagne but you love some Henny
    From the block like you Jenny I know you special girl cause I know too many
    Resha do you love me Are you riding Say youll never ever leave from beside me
    Cause I want ya and I need ya And Im down for you always
    J.t. do you love me Are you riding Say youll never ever leave from beside me
    Cause I want ya and I need ya And Im down for you always
    Two bad bitches and we kissin in the Wraith Kissin-kissin in the Wraith kiss-kissin in the Wraith
    I need that black card and the code to the safe Code to the safe code-code to the safe-safe
    I show him how the neck work Fuck that Netflix and chill whats your net-net-net worth
    Cause I want ya and I need ya And Im down for you always (Yeah yeah)
    And Im down for you always D-down for you always D-d-down for you always
    (I got a new boy and that nigga trade) Kiki do you love me Are you riding
    Say youll never ever leave from beside me Cause I want you and I need you
    And Im down for you always Kb do you love me Are you riding
    Say youll never ever leave From beside me cause I want ya and I
    Bring that ass bring that ass bring that ass back B-bring that ass bring that ass bring that ass back
    Shawty say the nigga that she with cant hit But shawty Ima hit it hit it like I cant miss
    (Clap that ass youre the only one I love) (Clap that ass clap clap)
    Bring that ass back (Clap that ass youre the only one I love)
    (Lets go lets go) Bring that ass back
    Trap TrapMoneyBenny This shit got me in my feelings I just gotta be real with it yup
    What are yall talkin about I dont even care I need a photo with Drake
    Because my Instagram is weak as fuck What are you talkin about Im just being real my shit look

    متن فارسی اهنگ keke do you love me
    کیکی تو را دوست دارم آیا شما سوار می شوید بگو هرگز از کنار من بیرون نخواهم ماند چون من میخوام بله و من نیاز دارم
    و من همیشه برای همیشه آیا شما را دوست دارم آیا شما سوار می شوید؟
    بگو هرگز از کنار من بیرون نخواهم ماند چون من میخوام بله و من نیاز دارم و من همیشه برای همیشه
    من تازه نگاه می کنم واقعا هنوزم واقعی هستم
    قسم میخورم قبل از اینکه آنها را امتحان کنید و من را بکشند باید احساس کنید
    آنها باید برخی از گزینه ها را انتخاب کنند
    چون من بیرون رفتم و نمی دانم زمانی که توقف می کنم
    و هنگامی که به بالا می روید، می بینم که شما یاد گرفته اید
    و هنگامی که شما را به خرید میبرید شما آن را صرف آن می کنید که شما آن را به دست آورده اید
    و هنگامی که شما در سابق خود را سقوط کرد، او سزاوار آن است من فکر کردم شما یکی از پرش بود که آن را تایید کرد
    ترافون من شما را شامپاین خریدم اما شما برخی از هنی را دوست دارم از بلوک مثل جنی
    من میدانم که شما دختر خاصی را می دانید که خیلی زیاد میدانم
    آیا شما عاشق من هستید آیا شما سوار میشوید
    بگو هرگز از کنار من بیرون نخواهم ماند چون من میخوام بله و من نیاز دارم و من همیشه برای همیشه
    J.t. دوستت دارم آیا شما سوار می شوید بگو هرگز از کنار من بیرون نخواهم ماند
    چون من میخوام بله و من نیاز دارم و من همیشه برای همیشه
    من نیاز به این کارت سیاه و کد به ایمن دارم کد را به کد امن کد به امن امن
    من به او نشان می دهم که کار گردن چیست از Netflix بروید و ارزش خالص خالص خود را خنک کنید
    چون من میخوام بله و من نیاز دارم و من همیشه برای همیشه (آره آره)
    و من همیشه برای همیشه همیشه برای همیشه به تو نزدیک می شوم پایین برای همیشه
    (من یک پسر جدید و آن تجارت نایگا)
    کیکی تو را دوست دارم آیا شما سوار می شوید بگو هرگز از کنار من بیرون نخواهم ماند
    چون تو را میخواهم و به تو نیاز دارم و من همیشه برای همیشه
    آیا شما را دوست دارم آیا شما سوار میشوید بگو هرگز نخواهی رفت
    از کنار من باعث میشود من و تو و من میخواهم شوتی میگوید نگین که او با ضربه نمی توانست
    اما shawty Ima آن را ضربه زد آن را مانند من نمی توانم از دست
    الاغ که الاغ شما تنها کسی که دوست دارم این الاغ را دوباره ببر
    الاغ که الاغ شما تنها کسی که دوست دارم بیایید بریم بیرون برویم این الاغ را دوباره ببر
    این گریه من را در احساسات من گرفت من فقط باید با آن واقعی باشم
    در مورد چه چیزهایی صحبت میکنیم من حتی مراقب من به یک عکس با دریک نیاز دارم
    از آنجا که Instagram من ضعیف است در مورد شما چه خبر است من واقعا واقعی نگاه خجالت من

    برچسب ها :


    ارسال نظر
    کد امنیتی رفرش

    بلوک وسط
    بلوک چپ
    ورود به سایت
    عضویت سریع
    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد
    آمارگیر
      آمار مطالب
      کل مطالب : 30
      کل نظرات : 0
      آمار کاربران
      افراد آنلاين : 1
      تعداد اعضا : 0
      آمار بازديد
      بازديد امروز : 5
      بازديد ديروز : 4
      بازديد کننده امروز : 2
      بازديد کننده ديروز : 3
      گوگل امروز : 0
      گوگل ديروز: 0
      بازديد هفته : 76
      بازديد ماه : 230
      بازديد سال : 1,382
      بازديد کلي : 5,994
      اطلاعات شما
      آي پي : 3.145.179.193
      مرورگر : Safari 5.1
      سيستم عامل :
    بلوک چپ
    فیکس
    مطالب جدید
    • دانلود آهنگ آرون افشار زلزله
    • ریمیکس احمد ذوقی
    • دانلود آهنگ های سعید مومنی
    • دانلود آهنگ های علی یاسینی + کیفیت بالا
    • ریمیکس شاد رادیو جوان سال 2020
    •  دانلود آهنگ جواد عباسی بی وفا یار / با عالی ترین کیفیت
    •  دانلود آهنگ مرتضی اشرفی هفت خط
    • دانلود آهنگ رقص گرجی
    • دانلود آهنگ علی یاسینی اسم تو چی داره
    • دانلود آهنگ فرزاد فرزین خنده های تو
    مطالب پربازدید
    •  دانلود آهنگ های شاد برای رقص سالسا
    • دانلود آهنگ میثم ابراهیمی زود گذشت
    • دانلود آهنگ های شاد قدیمی برای عروسی و مهمانی
    • دانلود آهنگ برای رقص عروس و داماد
    • دانلود آهنگ شاد رقصیدنی
    • دانلود آهنگ بابک مافی حواسم نیست
    • دانلود آهنگ ماکان بند اوه اوه
    • دانلود آهنگ پویا بیاتی منو دعا کن
    • دانلود آهنگ جدید سالار عقيلي بنام چه بگويم
    • دانلود آهنگ رقص گرجی
    مطالب تصادفی
    •  دانلود آهنگ های شاد برای رقص سالسا
    • دانلود آهنگ های علی یاسینی + کیفیت بالا
    • دانلود آهنگ علی ابراهیمی دمم گرم
    • دانلود آهنگ علی یاسینی اسم تو چی داره
    • دانلود آهنگ برای رقص عروس و داماد
    • دانلود آهنگ رقص گرجی
    • دانلود آهنگ الکترونیک
    • دانلود آهنگ آرون افشار شب رویایی
    • آهنگ تولدت مبارک خارجی
    • ریمیکس احمد ذوقی