در شبکه های اجتماعی هوادار ما باشید
صفحه اصلی تالار گفتمان آرشیو عضویت ورود نقشه سایت خوراک تماس با ما طراح قالب مترجم قالب
بلوک راست
آرشیو
  • 1398
  • 1397
  • لینک های دوستان
    بلوک راست
    فیکس
    بلوک وسط

    دانلود آهنگ بابک مافی حواسم نیست

    68 بازدید یکشنبه 06 آبان 1397
    لایک: نتیجــــه : 0 امتیــــاز توســـط 0 نفـــر ، مجمـــوع امتیــــاز : 0

    دانلود آهنگ جدید بابک مافی به نام حواسم نیست

    Download New Music Babak Mafi Havasam Nist

    به همراه متن آهنگ و موزیک ویدیو

     

    تیزر تصویری آهنگ حواسم نیست

    نمایشگر ویدیو
    00:00
     
    00:00

    متن آهنگ حواسم نیست بابک مافی

    باز خوندم واسه تو همون جوری هنوز موندم واسه تو
    میمیرم بگی به من احساستو میمیرم میمیرم میمیرم
    حواسم نیست شدی همه کس من حواسم نیست تویی دلواپس من
    حواسم نیست شدی همه کس من حواسم نیست تویی دلواپس من

    همه دیدن که میخندم وقتی اینجایی همه دیدن که میمیرم وقتی تنهایی
    واقعی بود ته چشمات هرچی میدیدی هرچی خوندم هرچی گفتم هرچی میشنیدی
    حواسم نیست شدی همه کس من حواسم نیست تویی دلواپس من
    حواسم نیست شدی همه کس من حواسم نیست تویی دلواپس من

    برچسب ها :


    ارسال نظر
    کد امنیتی رفرش

    بلوک وسط
    بلوک چپ
    ورود به سایت
    عضویت سریع
    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد
    آمارگیر
      آمار مطالب
      کل مطالب : 30
      کل نظرات : 0
      آمار کاربران
      افراد آنلاين : 1
      تعداد اعضا : 0
      آمار بازديد
      بازديد امروز : 3
      بازديد ديروز : 12
      بازديد کننده امروز : 1
      بازديد کننده ديروز : 9
      گوگل امروز : 0
      گوگل ديروز: 3
      بازديد هفته : 15
      بازديد ماه : 169
      بازديد سال : 1,321
      بازديد کلي : 5,933
      اطلاعات شما
      آي پي : 18.219.213.196
      مرورگر : Safari 5.1
      سيستم عامل :
    بلوک چپ
    فیکس
    مطالب جدید
    • دانلود آهنگ آرون افشار زلزله
    • ریمیکس احمد ذوقی
    • دانلود آهنگ های سعید مومنی
    • دانلود آهنگ های علی یاسینی + کیفیت بالا
    • ریمیکس شاد رادیو جوان سال 2020
    •  دانلود آهنگ جواد عباسی بی وفا یار / با عالی ترین کیفیت
    •  دانلود آهنگ مرتضی اشرفی هفت خط
    • دانلود آهنگ رقص گرجی
    • دانلود آهنگ علی یاسینی اسم تو چی داره
    • دانلود آهنگ فرزاد فرزین خنده های تو
    مطالب پربازدید
    •  دانلود آهنگ های شاد برای رقص سالسا
    • دانلود آهنگ میثم ابراهیمی زود گذشت
    • دانلود آهنگ های شاد قدیمی برای عروسی و مهمانی
    • دانلود آهنگ شاد رقصیدنی
    • دانلود آهنگ برای رقص عروس و داماد
    • دانلود آهنگ بابک مافی حواسم نیست
    • دانلود آهنگ ماکان بند اوه اوه
    • دانلود آهنگ جدید سالار عقيلي بنام چه بگويم
    • دانلود آهنگ پویا بیاتی منو دعا کن
    • دانلود آهنگ رقص گرجی
    مطالب تصادفی
    • دانلود آهنگ شاد رقصیدنی
    • دانلود آهنگ رقص گرجی
    •  دانلود آهنگ مرتضی اشرفی هفت خط
    • دانلود آهنگ برای رقص عروس و داماد
    •  دانلود آهنگ الکترونیک بیس دار
    • ریمیکس شاد رادیو جوان سال 2020
    • دانلود آهنگ جدید سالار عقيلي بنام چه بگويم
    •  دانلود آهنگ جواد عباسی بی وفا یار / با عالی ترین کیفیت
    • دانلود آهنگ های شاد قدیمی برای عروسی و مهمانی
    • دانلود آهنگ های علی یاسینی + کیفیت بالا